måndag 27 oktober 2008

2 st. Utmärkelser

Här har det hänt saker medan jag har arbetat hela helgen! Jag har fått en Utmärkelse från Villa Josefina, och en från Faster Atta. Nu har jag bestämt att inte fega ur och skriva:" jag ger dom till alla som läser detta" för ingen tar den i allafall. Det känns väl lite dumt att ta en utmärkelse om det inte står ens eget namn där, fast man blir erbjuden...Därför har jag funderat och kommit fram till 7st som jag skickar vidare till, och sätter press på dom, att i sin tur kanske ge vidare åt nån annan. Följande 7 är nominerade, jag tar dom i bokstavsordning.

Elize, hon är en trogen läsare och skriver alltid en kommentar, tack
Janne i Fagerlia, målar fina motiv på alltmöjligt
Lallis Liv och Leverne, skriver fantastiska inlägg!
Lappeklipp, gör fina väskor och har väldigt bra beskrivningar på hur man syr dom, en god vän.
Scrapkattens Krypin, jag beundrar hennes kortmakeri.
Tildas Vänner, inspiration och en god vän!
Umuliesverden, Tilda vän, syr och stickar fina saker, tack för alla mönster!


Tack Villa Josefine!


Tack Faster Atta.

Ni som skickar vidare utmärkelserna ska länka till den ni fått den av, skicka till 5-7 andra och länka dom och sist lämna en kommentar i deras blogg.
Nu ligger det nån tomte på bordet och skriiiker på att få bli färdig...Ha en bra vecka!!

6 kommentarer:

umulie sa...

Tusen takk! Det var hyggelig å få utmerkelse i dag, jeg er hjemme fra jobb med feber og vondt overalt. Nei,det var ikke jeg som kjørte på balja, det var ei venninne. Og hun er kjempelei seg! Skal oppdatere bloggen senere i kveld med utmerkelsen.

Anonym sa...

Tusen tack för den fina utmärkelsen!! tar tacksamt emot den och lovar att föra den vidare!

Kram Erica

Lallis - liv och leverne sa...

Men så glad jag blir!! Tusen tack:) Jag lägger upp den under kvällen. Kramis

Vit Gladiolus sa...

grattis till utmärkelserna!!
kram Zinkbaljan

Elzie sa...

Har ju glömt att tacka dig för den fina utmärkelsen märker jag. Tusen, tusen tack för den.
Kram Elzie

linéa sa...

Tack för awarden och de fina orden!
Jag har trixat lite på min blogg med länkar och så. Fick till det!
Så jag har tacksamt tagit emot utmärkelsen och gett den vidare.
Stor kram