onsdag 26 september 2007

IT-katten o jag

Det är inte lätt att vara Nasse-ägare...inte heller är det lätt att försöka göra nåt på datorn med en ca 5-6 kg tung o ca 90cm lång ( utsträckt ) katt i famnen. Har han bestämt att han SKA opp i famnen finns det inget som hindrar honom o får han inte all uppmärksamhet blir han sur o biter...vad bryr sig en kung om hans fjantiga ägare står o hötter med fingret o väser fram ett bestämt FYY så spottet ryker, han vänder bara på sig o visar sin tjocka håriga bak, lyfter sin yviga, långa svans i vädret o lyfter på huvudet som bara en härskare kan o går stolt sin väg o flinar : DÄR fick du för att du försökte logga in o inte klia mig bakom örat som JAG ville!!! Nu ligger han på yllepläden på soffan o tvättar sig o hans fjantiga ägare bara ÄLSKAR o dyrkar honom, kallar honom för tex. mammas mumsen, gobba bobba...Herre Gud va jag skäms när jag skriver ner detta...HUR löjlig får man bli som kattägare??? Våra barn blev inte ens på långa vägar när bortskämd o klemade med som denna katt blir, måste bara visa ännu en bild på ers majestät Nasse...
Ska visa lite mera Tilda-änglar oxå, har ännu inte tagit kort på ju
l-änglarna, ska låna flickans kamera, får inga närbilder med telefon-kameran..



Blev lite mörk bild av köks-ängelnSer ut som en plockad trana innan man får kläderna på ...alla som syr dessa trädgårdsänglar vet hur knepigt det är att sy till en sånhär liten sko på symaskin o sen att få den att likna en sko o att den passar på foten när man väl har klarat av det

Inga kommentarer: