söndag 8 juli 2012

P som i ....

...Pion...




...och som i Pense´...




10 kommentarer:

erdbeerdiamant sa...

Beautiful :

Tant Gröns Lilla Bod sa...

Vilka underbara blommor! Både den magnifika och den väna lilla :). Sommaren bjuder på prakt i alla storlekar och former.

Maria

Livet på Vestergård sa...

Vackert!

Lyckoslanten sa...

Pion är min absoluta favorit! Fint med pensén och dito duk där! ♥

Jill sa...

Visst är Pioneer vackra, förstås varje blomma har sin charm. Det är nog bara i Österbotten man kan hitta dessa dukar. För det finns inga andra ställen som dukarna dyker upp på med dessa vackra färger, virkade på ett speciellt sätt. Något att ta vara på. Hadé/Jill

Clara sa...

Lovely Blog and lovely flowers :)

Vform sa...

Dom dukarna är så fina!!
Mina pioner har inte börjat
sin blomning ännu ... men de är rätt nya, så färgen blir spännande att se!

Må gott!
Vivan

Hantverkarglädje sa...

Oooo, dessa vackra pioner. Tyvärr trivs de nog inte med mig, har förr i tiden försökt med ett par stycken men nej de vill inget så jag nöjer mig med att njuta av andras.

Clara sa...

Thanks for YOUR nice comment :) Visit my blog and follow me if you like!

Claro

Johanna sa...

Vilka fina bilder!
Ha det fint /Johanna