lördag 24 januari 2009

Tidning

Senaste vecka har inte varit så himla kul för min del, när kroppen inte riktigt orkar med blir humöret lidande också. Jag har inte gjort så mycket, vilat, tagit korta, lugna promenader och broderat lite på mitt nya projekt...Men jag köpte en ny tidning, Wohnen & Garten, och den tidningen får mig alltid att må bra! Jag förstår ingenting av vad som står i den, tyvärr, men tyska är ganska lika svenska, så lite kan jag ju gissa mig till. Bilderna talar sitt tydliga språk i alla fall...


Snart har vi " Alla Hjärtans Dag "...

Har ni sett!! Pärlhyasinter planterade i strutsägg!!

Kan ni tänka er att sitta i ett hav av cyklamen?

...mitt nya långtidsprojekt syns ovanför den lilla söta fågeln...

Honung smaksatt med havtorn i te´ är: mmmmm...

5 kommentarer:

Timotei sa...

Det er godt å ha noe å kose seg med når en ikke føler seg helt bra. Nydelig stitchery du holder på med!
God bedring!

linéa sa...

Det är väldigt tråkigt att du är dålig, hoppas du känner dig lite bättre nu.
Det ser mysigt ut med en god kopp te och en trevlig tidning.
Tack för tjuvkiken på ditt nya projekt. :-)

Huset på toppen sa...

Innom for å ønske deg en fin søndag og god bedring:)Kos deg med lesing og slapp av så kroppen blir bedre raskt
Klem Linda

Vit Gladiolus sa...

Hoppas åxå att du känner dig bättre, ser ut att vara en bra tidning!
Kraaaaaam

Rönnbergska skapelser - tennarmband o sånt sa...

ååå låter fantastiskt gott, och säkert nyttigt